en otroligt rolig och otroligt jobbig helg är, i det närmastr slut. Tr kalas på tre dagar är kämpigt, till och med för mig.

Fredagen med en oplanerad  uppladdningsmiddag inför lördagen med, av någon konstig anledning, efterfest hemma hos oss på Ekvägen till klockan blev närmare halv tre. O jag som skulle ha tvmys. Jaja, TVn står vääl kvar….även när vänneerna åkt hem till sina olika städer.

Lördagen med ett sjuhelsikes 70-årshallabaloo för min fantastiska svärmor, där en synnerligen mixad skara på runt 50 personer ägnade sig åt god mat, god dricka, fantastisk tårta,  sång, dans och allmän tjosanhoppsan till långt in på småtimmarna

Dagen idag bestod av att jag och svärfar åt tårta med hänferna som frukost och sen röja upp i det totala kaos som återstod av festen, dela ut rester till höger och vänstervinnan det var läge att dressa upp igen och tralla iväg på 18-årskalas med ännu mera  trivsel, mat och givetvis….tårta. Det är min nya basföda…och det är nåt jag kan leva med.

