Jaha ja, så var måndagen avklarad, gick ganska smärtfritt faktiskt, kanske tack vare den mycket stillsamma helgen… Vemvet, skogspromenade och familjemys kanske är det nya. Ett tag. Eller kanske inte… =)

Hur som helst tog vi en  lång promenad i skogen (känns som om jag upprepar mig  ja…)  och hittade bland annat ett älgspår som var mycket större än min hand….

 

 

 

 

 

 

 

som tur var hittade vi inte älgen som äger foten som gjort spåret…

Jag kunde även konstatera att mitt hår så småningom börjar matcha höstskogen…dock börjar det i samma takt o-matcha min Didriksson….Eller mer börjar matcha min Didriksson jävligt illa, så att man får ont i ögonen av att titta på spektaklet.

 

 

 

 

 

 

 

titta på den roliga hunden med den roliga minen istället… =)

Tyvärr började det regna så vi rasslade hemåt o bakade Hönökakor

knäckebröd 

och en tomatpaj (som jag glömde fota innan den endast bestod av sorgliga rester) och bjöd in till södagskalas

Avslutade dagen med en kvällspromenad med Narto i regn och blåst medan jag lyssnade klart på min ljudbok…

en rätt bra helg, trots att vi inte gjort nåt speciellt

