När jag var liten gick ett, jag tror det var, sommarlovsprogram på Tv som hette tippen. Tippen handlade om miljö och deras slogan var ”Ingenting försvinner, allt finns kvar”

Raffle är som Tippen. RelationsTippen. Ingen försvinner, allt hänger ihop.

Träffade en gammal kompis idag som jag, trots att vi inte bor alls långt ifrån varandra, ser väldigt sällan: Det bllev alltså det  vanliga chitchattet om vad gör du nuförtiden (som Ledin brukar säga) och det visade sig att hennes sambos föredetta tjej var syster till min kanin Åkessons ”uppfödarmammas” nya man.

Pratade med en annan tjej, det visade sig att  hennes barndomskompis numera bor ihop med en kille som på vars första bröllop min kära sambo var toastmaster.

Ja, hela Raffle ä’r som ett kretslopp. Recyclade relationer.

Ganska praktiskt, funderar på att starta ett relationsErikshjälpen

Ingenting försvinner, allt finns kvar.

Länge leve kärnfamiljen

Förresten träffade jag min sambos föredetta frus mammas systers man vid bananerna på ICA häromdan.

Det var najs, inte sett honom på länge.

