Vi promenerade (det gjorde vi inte alls,nu ljuger jag, vi åkte i Magnus pansarvagn eftersom det var typ 40 000 minusgrader) till världens bästa bokhandel Röda Rummet.

Jag hittade, precis som vanligt, en mat o bakbok jag inte behövde, men den var så fin och….

Just det, den hade en poäng! Det fanns många många recept på olika surdegar och surdegsstarter. Det hade jag faktiskt inte. (Ja! )

(sen gick jag ju ut hårt med att baka svinmisslyckade bullar so endast går att äta o man micrar dem på högsta i en minut o sen hetsäter, annars är de lika hårda igen………men det var inte bokens fel. )

Bröd & kaffebröd : baka på riktigt med Jan Hedh

Även en musikbok fick åka med hem (oj, vad otippat) Magnus skall sätta ihop ett Cornelisprogram och jag…kan väl vara med, spela fel och ha lika bestämda som galna åsikter.

Cornelis Sånger

och sen lite presenter; många födelsedagar framöver, så…de lägger jag inte upp än…

