Igår var jag INTE på Ulf Lundell på KCCC (OCH JAG ÄR JÄVLIGT BITTER) och jag var inte på en annan stor ”50 and famous”- fest i var bjudna på heller.

Varför var jag inte på Lundell? för att han har ställt in hela turnén och ägnar sig åt att vara utbränd på sin gård på Österlen – det är giltigt förfall, jag kan leva med det.

Varför var jag inte på ”50 and famous”? Vi har under helgen fått ännu en  permanent medlem i kollektivet o det kändes inte motiverat att inleda med att försvinna iväg på galej.

 

Vad gjorde vi istället då?

Fick 1 st, i princip komplett,  James Bondsamling. Filmmaraton anyone?

Lagade 5 liter potatis o purjolöksoppa – åt två liter

Häftade upp orange tyg på väggen med häftpistol

Fick finbesök av finfina vänner, Mia, Anders och Christian ramlade in och vi mofflade vinbärspaj tills Anders o Christian försvann med två trumset på släp (YES lite färre grejor!) och Mia nästan somnade i soffan efter att ha startat ett band med mig o Frida o  förklarat var queer betyder samt att min hårfärg var kärringröd, på ett dåligt sätt.  Tack. =)

