…har jag tyvärr inte idag heller, bara en, en tjock.

MEN – jag kollade på SVTs program med samma namn igår.

Det jag först undrade på var…vart kom hundarna ifrån? Vem äger dem?

 Det sas inte vad jag minns…De var ju allt mellan några månader till drygt två år. Märkligt.

Ganska intressant upplägg ändå o jag tror att familjen valde rätt i den lilla foxterriertjejen Barry (?)

Jag tyckte dock att de två hundar jag hade kunnat tänka mig åkte ut direkt. En rysk vinthund och en supercharmig mix mellandiverse vallisar.

Sen fanns det bara terriers, en labbe och en tax kvar – o jag vill inte ha nåt utav det

Nu skall jag göra hundquizet http://svt.se/2.152250/hundquiz o se om jag har en lämplig galning.

upd8 – den enda som blev kvar var denna en Berner Sennen – verkar inte alls otroligt.

Jag tycker det skall bli lite intressant o se vilka raser de väljer när de får en familj mer liknande vår. – o framför allt om de lyckas klämma in en lappis i programmet.

