Jag o Mia åkte till Brännåsen och umgicks,

lagade mat, drack vin, diskuterade  begreppen avantgardism o postidealism, bestämde att i år ska vi väl äntligen göra det där rönnbärsvinet vi pratar om varje år –  helt enkelt såns som man gör i ett hus mitt i skogen – i ösregn.

Vin, i blommigt saftglas på rutig duk. Kultur.

Jag fick paket, en för tidig inflyttningspresent till lilla Kojan. CDet var en av de finaste presenter jag fått någonsin…

tramps like us Baby, we were born to run

Jag ska bara ha de finaste sakerna på den.

Vi hittade Mauro Scocco i en tidning….

och blev suicidiala..oklart om det var Mauros fel..hur som helst överlevde vi

Någon som däremot inte överlevde var herr, jag tror det var, grävlingjjkkj

En bra minisemester – det är enkelt att umgås med människor man känner bättre än de själva.

