Ah, det snurrar i min skalle. Heldagar med fantastiska människor, finfin miljö (alltså – hur många skolor har egen kryddträdgård med utsikt över sjön)

Innan vi skulle in på en föreläsning igår fick vi vänta lite i korridoren, för leveransbilen var där och fyllde på vinkylarna i klassrummet….det är faktiskt lite fränt.

Magnus var här i tisdags, alltid mysigt att få besök i Kojan (ja kom hit bara – men ring först så jag är hemma!) Vi gjorde Hällefors, dvs handlade på ICA, och tog en promenad i centrum. Det tog 10 minuter. Tänkte åka till skolan a.k.a Måltidens Hus, men jag är inte 100 på att mitt passerkort är aktiverat, tror det, men måste kolla det imorgon. Vi gick till Kojan, kokade musslor och spelade gitarr istället…eller ja, jag kokade musslor, M spelade. Om alla gör det de gör bäst blir det bäst. =)

 

 

Idag är det egen tid innan middagen 18;30. Många skall hetshandla klänning/skor/smycke/väska, jag är klar….

 

