Välkommen till mig i Kojan!

Precis skrivit klart ett PM, utlämnad uppgift på måndagen, inlämnat PM på fredagen…snabba puckar här. Lägg därtill 2 lärarledda lektioner a’ 3 timmar varje dag + frivilliga aktiviteter såsom Mingel på Gästis, eller dagens:  Ostprovning med Falbygdens ost. Nu är jag i alla fall klar och skall vänta in min oäkta hälft som är på väg. Vi har gått från att ha kvantitetstid till kvalitetstid… (förresten försökte jag idag få till en träff med kvinnan i mitt liv. 22 oktober hade vi gemensam tid för varandra…planering baby. )

Status just nu: Mängden lärarledda lektioner och framför allt KVALITETEN på dessa + snygg miljö + fantastiska kringaktiviteter + kompetensen och det genuina intresset för att lära ut o dela sin kunskap hos lärarna samt att alla, både lärare och studenter är snygga ger nu ställningen

KAU vs RHS = 0-100000000000000000000

That school, kills you when you are young… 

Den lille hårige inneboendens uppgift i detta är något oklart…Just nu sover han gott på mattan…

