BRUKAR DU KOMMA I TID:

Ja! Jag är till 99% i tid, men blir inte så fasligt irriterad på dem som inte är det. Det har jag jobbat bort.
HAR DU BRA KONDITION:
Nej! Inte…alls. Det är roligt
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I går, på Smakrådsdagen
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Innihelvetes jävla dyngförkyld (o orkar således inte mycket mer än att sitta o fylla i listor som denna…)

KAN DU LAGA MAT:
JOdå, jag misslyckas väl inte jämt a i f…

VAD PLUGGAR DU:
Kulinarisk Kock och Måltidskreatör – på Grythytte Akademi/Örebro universitet. (om nu nån har lyckats missat det)

BLIR DU BRA PÅ KORT:
För en tid sedan bestämde jag mig för att sluta bry mig. Sedan dess blir jag alltid bra på kort.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Det var…för nån vecka sen när Magnus skickade med den här skivan, gjord av hans kompis Claes –> Claes Nilsson – North Of The Lake att lyssna på i bilen. Jag grät hela vägen till Karlstad sen fick jag byta till nåt festligare, tror det blev Lou Reed.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Inte alls.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Oja! Jag körde bil… Först från Järna till Södertälje o hämtade upp mamma o Lea, sen till Karlstad, där jag bytte bil och sällskap o sen vidare till Hällefors. När vi kom hem till Kojan, vid elva, åt vi mackor, drack te o pratade bort en bit av natten.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Vadå? Ska man ha en speciell favorIt på mornarna?? Min är alltid champagne! (sen att jag inte dricker det på mornarna utan kanske tar en kaffe är väl en anna sak…)
ÄR DU NYTTIG:
I grundinställningen JA. Ibland totalt bananas med godis, vin och tjohej, men jo. Jag är nyttig

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Jo..det har faktiskt hänt….

ÄR DU BLYG:
Nej, inte alls. På gott och ont.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Kvart i åtta!

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Ehh..oj. Tror det var helium-singstar i Uppsala i våras.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Spelar inte – har ett liv. Men måste jag välja vet jag bara Singstar.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Tsss… en Eva Wall-drink eller 5 vanliga…
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej du, att få se mig spy offentligt är lika troligt som att du NÅGONSIN får se mig i mjukisbyxor eller Converse
JAG SOVER:
på beställning. Praktisk kunskap jag lärt mig.
VAD SA DU SENAST?
”Jag älskar dig! Ses på torsdag!”
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nja, typ inte, men nästan
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Magnus eller Mia, beror lite på vad det gäller, när på dygnet eller vem av dem som svarar…

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En stavmixer.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja, när jag måste ha skor, till exempel på vintern eller på fest. Annars går jag helst utan.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
”sover du?” o väckte på så vis Magnus…

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp, en av dem

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja….

HAR DU KÖRKORT:
Ja!! Jag älskar att köra bil! Tillhör eliten i kategorin ”sämst på samåkning” – Jag blir lätt neurotisk om jag inte kan åka iväg när jag vill, utan måste vara beroende av någon annan.

ÄR DU ENSAM NU:
Mmmm..

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att åka till Thorskogs Slott http://www.thorskogsslott.se/ (f.ö Stjärnorna på Slottet-slottet) på fredag och fira mormor som fyllt 80, äta go-mat, umgås, dricka bubbel och sova i prinsessäng

