Av mitt 26-åriga liv har jag, fram till för en månad sen endast levt i lägenhet i….typ 3 veckor. Jag är alltså van att bo i eget hus och:  JAG VET INTE HUR MAN FÖRVÄNTAS BETE SIG NU!

Fel jag hittills gjort är:

* snott lite tvättmedel för grannen i tvättstugan när jag inte orkade gå och köpa eget

* duschat, länge och väl, vid halv ett på natten…. (och sen, när grannen duschat, kommit på hur mycket det hörs…)

* haft fest, mitt i veckan, med partygitarr och allsång…

* proppat soptunnan full med märkligheter såsom en ful taklampa och emballaget till en kaffebryggare – vilket således ledde till att ingen av grannarna kunde slänga sina sopor.

* och varje kväll….(i alla fall sen Darling var här och gav mig nya, fina och lite för bra högtalare i present) spelar musik lite för starkt.

Hoppas min granne gillar Ulf Lundell…

