Idag skulle jag söka på ”frukt  avocado” på google. (Jag var inte säker på om avocadon verkligen var en frukt ) Innan jag kom till ”avocado” i min sökning hade jag fått upp ungefär en miljon förslag på att jag istället skulle söka på ”frukt lchf” o nyfiken som jag är så klickade jag på förslaget ”frukt lchf” och fick 314 000 träffar som alla påpekade att frukt, det var djävulens verk. Minst.

Hur skall det gå för mig, jag som äter minst 4-5 frukter varje dag????

Jag kommer stendö.Imorgon. O om jag nu, mot förmodan överlever, kommer jag bli tjockare än någonsin. och få diabetes. och bli sockerberoende. och få kärlkramp. och bli ännu tjockare. och få ett lortigt badrum (nej, fasen, det hörde inte dit…jag som trodde man kunde skylla allt på det där satans äpplet…)

 

Äh, trams!

Den dagen det kommer en diet som består av rosévin och småkakor skall jag också bli smal, men fram till dess skall jag fortsätta vara småtjock. 

 

 

När jag hade hämtat mig från chocken över mitt skadliga o syndiga leverne kom jag i alla fall fram till att avocadon är en frukt…

