Jag skickar ju inga julkort, men ni som följer mina bravader i verkligheten här på bloggen skall föräras med ett.

Så, från mig till er alla med en förhoppning om en

Marvelous Christmas and a Hell Yeah New Year

All yours! //Ch

 

 

 

 

o så glömmer ni inte kungens jultal på juldagen där han, förhoppningsvis och antagligen, levererar nya fina och tänkvärda citat om året som gått.

 

Vi minns ju alla tidigare års tänkvärdheter som vi tar med oss o begrundar i hjärtat (eller var det Jesus???)

 neeej… ehneeej… nej det kan jag inte… neee-eej

dom ökar väldigt mycket och det är väldigt inte lätt att hålla stånd!

Det är bara att räkna på, om de är två nu, då blir de sju nästa år, och sen blir det bara … om de hittar sina partners någonstans i skogen så exploderar det.

Sultanen har en kolossal närhet till folket

.Om inte Gro Harlem Brundtland kan ta hand om sälproblemen, så undrar jag, hur ska hon då kunna ta hand om det norska folket?

 Det kommer inga stekta sparvar flygande om Du inte själv bemödar Dig om att göra Ditt bästa. 

Kylie Minogue – Santa Baby

