Fint o ledigt. Har det varit. Även härifrån…men nu är det tillbaka i verkligheten. En masse. Kanske kommer småbitar ur helgfirandet glimta fram om ett tag.

Julbaksmällan är brutal. Som varje år i januari. Allt som är bra med vintern är slut. Nu är det två långa jäkla månader till mars. Imorse blev jag så depp att jag akutbokade klipptid o färg, så nu möter jag i a f vintermörkret minst lika mörk o med en trendig frisyr.

Huset tar sig. Vi har golv, ritar kök o småplanerar o ser fram emot en helvetes inflyttningsfest. Det blir med tema, så det är bara ni börjar tänka på outfit!

Jag har ett enda, ganska simpelt, nyårslöfte. Läsa minst 30 min i en normalt funtad bok varje dag. Alltså inte inbegripet kurslitt, kokböcker eller deckartrams.

Sen ska vi få igång 1 bio /månad igen också. Smygbörjade i mellandagarna med Carrés Tinker, Taylor, Soldier, Spy.
Bra. Se.

Nu ska jag läsa min bok Allt är i rörelse. Garanterat deckartramsfritt. Bra där!

