Då var den gjord då, den dära tentan o jo, det känns ganska bra, inte fullt lika panikartat som när jag vaknade 4 i morse och var övertygad om att jag inte kunde nånting… Svarade på allt, men var osäker på en liten grej om Clostridium Botulinum typ A, gissade, kollade upp det efteråt o jodå, rätt gissat. Nu återstår väl bara om M-L tycker jag har nåt vettigt att säga…

Det händer grejer här nu efter jul…folk hoppar av, folk har panik för nästa delkurs eftersom de inte samlat ihop de poäng som krävs för att få fortsätta och sånt. Kurserna har ju ett överintag eftersom de räknar med att folk ska slås ut på vägen.

Nästa vecka börjar kursen Kulinariskt hantverk, dvs den första praktiska kursen. DET är jag lite orolig för… Jag kan ju inte laga mat, jag hittar ju bara på att jag kan…(fast…chokladens dag och ostens dag och sånt är ju lite lockande…)

Det blir nog väl…

 

