Efter en galen vecka blev det äntligen söndag kväll och jag tänkte bar…good! Nåt som inte var så good var mitt skärsår på fingret som helt plötsligt började bete sig märkligt och nja…mådde inte så bra. Som tur är har jag en egen, helt fantastisk, ambulanssköterska som rätar upp mig lite då och då när jag av olika anledningar är lite klen. Hennes reaktion var: Men älskade vän, vad har du gjort!?! Du är på väg att få infektioner som går ner i lederna  Detta kan inte jag fixa, du måste ha en doktor som skriver ut nåt dunder åt dig! Och stränga order om att direkt vårdcentralen öppnade ringa dit.

Själv tyckte jag väl att det inte var så farligt…

image

Jag fick medicin…som dödar alla bakterier och allt annat också….Hoppsan.

Hoppas det är festliga grejer så jag blir en kul typ. Har tagit två idag. Inte märkt nåt än…..trist.

 

