Kom hem sent igår kväll efter några intensiva, mycket intensiva dagar uppe i Hyttan. Idag tog jag mig en ledig dag hemma på the Oakway. Jag har städat, bakat (så innihelvete awesome baguetter att jag funderar på att söka jobb på boulangerie) plockat upp lite mer inredning (mycket av det där oviktiga, typ kakfat på fot, tavlor o ljusstakar har vackert fått ligga i sina lådor i väntan på bättre dagar..som en regnig dag som denna)  o pysslat klart lite projekt.

Detta lilla projekt är jag synnerligen förtjust i – främst kulhålet i pannan där man kan sätta nåt fint. Just nu är det en plastros med oklart ursprung jag hittade i en låda, men planen litet stearinljus år under bearbetning.

image

Jag har även börjat plocka ihop en lista med mina bästa låtar -> världens bästa låtar Den kan man plocka ner om man vill…just nu är den ca 40 låtar lång, den kommer fyllas på.

Och ja, jag tjatar, men på Instagram (ja, det finns för android också) är jag betydligt mer aktiv än här, så vill ni ha bättre spaning på vad jag gör, så followa mig där : christineolsson

Nu kom mannen med gitarren hem.

 

*gone*

