Eftersom mitt instagram stendog när min förra telefon valde att ta livet av sig blir det ju dåligt med uppdateringar där. Jag delar istället med mig av en liten bildkavalkad över var jag pysslat med det senaste…

Jag bor i stugan och augustimornarna är fantastiska

image

Lika fantastiska som tillgången på kantareller…

image

Efter 30-årsfesten på herrgården blev det en tårta kvar. Jag parkerade den i framsätet på pappas bil och åkte till farmor och farfar

image

Narto och farmor fann varandra igen. De gör det varje gång, men farmor glömmer det mellan varje tillfälle…och frågar varje gång ”Vad är det där för en?” och konstaterar därefter ”Vad tjock han är!!!” Varje gång. Sweet.

image

Vi fortsätter med en oprovocerad bild på en dessert vi fick snabbtillverka häromdagen. Det roligaste med bilden är egentligen omgivningen. Vi hade totalkaos i köket och fick lägga dem på skrivbordet inne på kontoret…

image

Dessa små sweethearts bor granne med mig i Skärsmyr. Jag vägrade, av synnerligen förklarliga skäl, att gå dit och hälsa på innan de alla var bokade för nya hem…annars vet ni hur det blir…

image

Efter en hejdundrande personalfest på herrgården gick jag morgonpromenad och hittade den här…det var nog ungefär så vi kände oss allihop… 😉

image

