Snälla Felicia lånade ut en av sina hästar till mig och vi tillbringade en fin sommarkväll på småvägarna i Skärsmyrsskogen

image

image

image

Jag trodde jag skulle vara betydligt mer ringrostig, eftersom jag knappt suttit på en häst sen jag blev tvungen att göra mig av med min älskade rödbruna gentleman för 7 år sedan, men nähä då, det kändes som om det var igår. (dock påminner mig kroppen idag om att det var, typ 7 år sen, jag använde vissa muskler senast…men det är det värt. ) Jätteroligt – och full galopp genom skogen rensar bort allt annat tjafs ett tag.

 

Den här lilla filuren tyckte dock mest att vi störde friden och sorkarna… 😉 image

Resten av kvällen spenderade jag på verandan med Narto, ett glas rosé och en halvgammal, av någon oklar anledning oläst, Elle Interiör…

image

…innan jag pratade bort en timma i telefon med en fin vän och konstaterade att augustinätterna blivit riktigt sammetssvarta.

image

 

 

Bruce Springsteen – Something In The Night – 2010 Remastered Version

