Kväll i Grythyttan, tillslut.
Det är lite mycket nu…  Det händer lite för mycket tunga grejer runt mig…

En kul sak är dock att anmälningarna till min filmtemafest trillar in o alla verkar ganska pepp! Jag receptspånar för fullt! (och jo, jag spånar lite outfits också…) Nu ska vi bara få igång mormor igen efter kraschen (ja, det är skitjobbigt att hon är dålig), för jag la in ett litet krav i inbjudan: ”är inte mormor såpass fräsch att hon kan vara med blir det ingen fest”

Idag avslutade vi med att totalt tappa bort vår akademiprefekt i Bergslagsskogen…eller ja, egentligen tappade han bort sig själv, men det blev ett jäkla pådrag innan han var hittad igen…

image

Imorgon ska jag laga mat för och med Niclas som bla under flera år varit ansvarig för Nobelmiddagen . Det är alltid kul! Han är så proffsig och trevlig, sådär som man kan vara när man vet att man är så bra att man inte behöver bevisa nåt! . Vi ska tydligen få en gris. En hel. En helt hel… Jättespännande….o lite läskigt…helst vill jag få blodet så jag kan göra blodpudding….eller tunga…eller hjärta..!

