Jag är i Säffle och tentaläser. Sambo med mamma och hundarna. Konstaterade häromdagen att i mitt liv finns numera inga rutiner. Alls. Spekulerade lite över det  och funderade på om det var bra eller dåligt, tills en av mina fina omkring mig förklarade, ”Men vafasen Christine, rutiner har du väl haft så det räcker! Ta hand om dig och Narto, gör det som känns bra i magen, omge dig med de du gillar och som gör dig glad, gör det som du är bra på…o go with the flow!” Och, då när någon annan formulerade det åt mig, kändes det faktiskt rätt självklart.

Det går för runt, jo, vi har ju typ litegrann (?!?) att göra, de lastar på oss rätt friskt de däringa på Akademien, men jag är på banan. Känns det som. Och när man blandar det där mastiga, men vansinnigt intressanta med sånt som gör en glad och sånna man gillar….då är det lika bra att inse att man har det rätt bra.

The Killers – Deadlines And Commitments

