image

image

image

Efter en galen vecka med massa mat, fest, jobb, galej och annat åkte jag, efter att ha levererat middag på Saxå i fredags kväll mot Säffle. Vår sommelier och hovmästare preppade mig med två dubbla espresso och fyra praliner, så hög som ett hus på koffein och socker styrde jag söderut, på frostiga vägar (tack pappaLennart för vinterdäcken)

Helgen är lugn. Jag hänger omkring, är hus och hundvakt och vilar mig. Känner mig som 75, minst, o ägnar mig åt aktiviteter passande den åldern… Promenader med fikakorg, klappa hundarna och lättsam Tv-underhållning… 😉

Igår kikade finaste Eva förbi med Peter och mitt favvobarn, lilla goa Jonathan…lillgrisen ❤ han sov dock, men, äh han är ju rätt söt ändå….. 😉

Igår eftermiddag roadtrippade vi ut på näset och vädret bjöd på en helt magisk eftermiddag

image

Lou Reed – Perfect Day

image

Nu ska jag, i sann pensionärsanda dricka lite mer kaffe!

