Ja, klockan är halv fyra, en onsdagmorgon i Grythyttan. Jag sover. Inte. (misstänker att det har att göra med att jag förkylningssov bort några timmar på dagen) Jag o Narto kom precis in efter en vinternattspromenad runt byn. Behöver jag säga att vi var rätt ensamma…. Lilleman delfindyker i snön o tittar upp med en överlycklig blick som säger ”mamma, vi måste inte gå in än va?” o på just den här promenaden fick han dyka precis hur mycket han ville…

image

Det är lite mycket nu… Hysteriska dagar på Akademien, både Mormor o Farmor har hamnat på sjukhuset i Karlstad o vi vet inte riktigt vad det blir. Jag toppar allt med att skaffa en brutal förkylning. Tror jag fått en manlig variant, såhär dålig var det längesen jag var. JAG HAR INTE TID MED DET! Äh, jag har massor med bilder o roliga saker att dela med mig av också! Det kommer. Imorgon. Jag lovar.

min älskling har ett hjärta av snö

