Sådär ja! På plats o allt är bara bra! Idag fick jag ju tom se stället i dagsljus. Igår när idag kom med flyget blev jag upphämtad av en liten tuff man med väldigt stor bil o efter en vääääääldigt snabb resa the Italian way, dvs vadå hastighetsbegränsning? vadå andra bilar på vägen? hamnade jag i Aosta o blev så väl mottagen! Middag med en av kockarna, ytterligare en Grythytting, kändes tryggt 😉 sen var det tack o godnatt Idag fick jag tom se BJÖRK i dagsljus! Här bor man

image

image

om man inte bor inne på hotellet. Man har den här utsikten

image

image

Idag inledde vi dagen med besök på Myndigheten. The Myndighet. Egentligen vet jag inte riktigt vad vi gjorde där, men vi fick en hög stämplade papper, åkte till en annan myndighet o lämnande dem osv…. Nu har jag iaf tillstånd att vara här o jobba. Alltid nåt! Sen hade jag lite tid över o tog en promenad. Hamnade såklart i mataffären o spenderade låååång tid vid frukt o grönsaker…

image

Handlade lite lunch o parkerade mig o lunchen på en bänk vid en annan myndighet. Åh! Soool o 17 grader varmt! Fantastiskt! Nu ska jag ägna mig åt italienska nyheter på tv o imorgon börjar jag på riktigt! Tjing

