God morgon världen!

Efter en bra resa kom jag tillslut fram till mina alper och min finaste Aosta valley igen. Trots lite missöden med min väska, som antagligen befinner sig på egen utflykt nån stans mellan Karlstad flygplats och Malpensa i Milano… Hoppas den dyker upp snart. Som tur är var jag en aning förberedd på att det kunde hända och hade packat ett litet emergency-kit i handbagaget. Dock är jag ju såklart utan mina älskade snyggprodukter…. Det är hårt ; )

Idag ska jag rivstarta med ett möte om produkter till nya menyn, ett möte om julbordet vi ska göra för svenska ambassaden och en synnerligen spontan showcooking för journalister. Tjoho!

Christine showcookar i piratbyxor o ballerinaskor. Proffsigt….

Igår, på flygplatsen, roddade jag hem ett riktigt kul projekt att se fram emot till hösten när jag kommer tillbaka. När allt är klart och confirmat, blir ni de första som får veta, jag lovar. Detta projekt satte igång en mängd tankar och det i kombination med lång tid på flyget att tänka skapade många högtflygande (hahaha…) planer.
Ror jag iland hälften av alla idéer jag funderade ut igår ska jag vara nöjd….

Nu ska jag äta frukost o sen ska jag tänka på julskinka.

Tjingeling

