En bra dag.

Bra föreläsning, skrivit ett bra PM, bakat ett bra bröd, läst duktigt, haft ett långt o bra samtal med kvinnan i mitt liv. Det är lätt att ha det när man pratar med någon som sätter ord på det man tänker när man inte själv får till det.

Förutom detta har jag städat Kojan, för imorgon kommer Erland (nej, Eva W, INTE Sädesärlan Sädes-Erland utan Erland som sköter huset) någon gång under dagen, när jag inte är hemma, för att*jagvetinteriktigtnåtmedkällardörren* och då måste ju det vara städat!! (som om han skulle bry sig!) Det är som att städa innan städerskan kommer…

Men nu, dricker jag rödvin ur min temugg och lyssnar på Ulf Lundell – Unplugged Solo innan jag skall krypa i säng och ge Darling däng i Wordfeud…

Just det, krängde en svensk deckare  igår när jag var sjuk

Den var inte alls bra. Möjligtvis ni som gillar Karin Brunk Holmqvist kan gilla den, för det finns en galen tant.. 😉